Lördag

Godmorgon.

Är trött som tusan just nu ;o Var ute igår en sväng. Ringde Nandi runt 19-tiden
och vi bestämde oss för att dra till stan. Satt vid pråmen en stund och snackade
om allt mellan himmel och jord. Sen hamnade vi på torget och grejer. Träffade
några Nandi känner så vi hängde lite med dem (:

Sen var det två killar som polisen började snacka med, ta deras personuppgifter osv.
Rätt som det är börjar ena killen springa, och ena polisen springer efter och bara
"STANNA DET ÄR POLIS!" och börjar ta fram pistolen. Haha då blev jag lite smått rädd (A)

Sen gick vi bara runt och grejer. tills typ 23-tiden så stack jag och Nandi till Max och käkade.
Hade skitkul. Sen kom en av Nandis polare och nån hon kännde, packad som ett as men man
fick sig ett gott skratt i allafall. & jag hade en bra kväll.

Vettefan vad det blir idag. Ska snart plugga lite, så duktig som jag är :) Sen duscha, kanske
blir stan me N ikväll också. Vore lite kul sådär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0