Lördag.


hejhej! hoppas det är bra med er! :) Har inte hunnit blogga något idag. Sov ganska länge,
sen åkte jag med mami till stan oså. Fick ett par mjukisbrallor, fast dom går bara ner till knäna
och sånna har jag tjatat om i typ 1 år. Så nu är jag superglad för att jag äntligen hittat :)

Sen åkte vi till Asta och fikade och grejer, och bestämde oss för att dra till Edsvalla, och
kolla lite på ÖB där. Brukar inte hitta något, men fanns ju xray & mina sour cream nötter :)

Ja, sen åkte vi tillbaks in till Karlstad, lämnade av Asta vid henne och åkte vidare hem.
Så nu är jag hemma, ska snart ta och tvätta lite. Sen runt 20.00 ska jag pallra mig till Max,
hamburgerresturangen alltså. Min syster slutar 20.30 tror ja, och då ska hon bjuda mig
på glass. :) Så det blir lite mys, hoppas det är fint väder då. Alltså att det inte rengar eller så.
Eftersom sooolen skiner nu :)

Nej nu ska jag kila. Kolla på tv innan jag tvättar. Kanske slänger iväg ett inlägg ikväll :)

Annars får ni ha en skön lördag.


Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: nej jag menar det, speciellt inte när morsan hostar upp slantarna ;)

2008-05-03 @ 20:36:23
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0