Lördag.

God morgon. Hoppas ni har sovit gott och haft en bra fredag :)

Själv så träffade jag ju syrran på stan en sväng, hon bjöd på glass och dricka.
Så satt vi på uteserveringen vid waynes och tog det lugnt och snackade massa :)

Sen pallrade jag mig hemåt och fixade mig och väntade ¨på min skjuts och sånt där.
Hade en bra kväll, och jag orkar tyvärr inte berätta om den, det skulle bli ganska
mycket att skriva. Hehe. Otroligt trött är jag idag iaf.

Vet inte riktigt vad som händer idag, ensam hemma iaf. Mami jobbar, visst bara till
18 ikväll men det är alltid något. Fick pengar förut också, äntligen. Så jag ska iväg
och köpa massa godis senare ikväll eller något. Funderar på att dra mig ut en sväng
sen också om jag orkar. Är ju så trött ;o Men det är fint väder, så jag känner att jag måste
ut, även om det ändå bara blir en promenad ensam så ska jag ut en sväng iaf :)

Men innan jag gör mig iordning ska jag faktiskt kolla på Englas begravning
som dom visar på SVT. Den börjar om ca 5 minuter eller något, sen blir det att fixa sig.

Puss.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej, vill du ha din blogg fixad? Bestäm priset själv från 15 kr upp till 50 kr. Kontakta mig: natlin.blogg.se

2008-05-10 @ 10:59:14
URL: http://natlin.blogg.se
Postat av: SAMAN

svar: ja, det är jätteskönt :) men ikväll blire inge bastubad, bara ett nattdopp i sjön och mysa vid fetaste brasan! :)

2008-05-10 @ 11:11:05
URL: http://sepesaman.blogg.se
Postat av: SAMAN

svar: ah, fast jag kan nästan lova dig, det är nog inte så varmt i vattnet ännu ;)

2008-05-10 @ 13:53:43
URL: http://sepesaman.blogg.se
Postat av: SAMAN

Du vet du vad som skulle vara jättesnällt, jag uppskattar dina kommentarer jättemycket, men vill att fler ska kommentera! Kan du inte nämna mig lite sådär smått i ett inlägg? :) skulle vara skitsnällt! :D

2008-05-10 @ 14:07:44
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0