Lördag.

Hejsan! allt bra?

Jag mår konstigt nog sjukt bra dag trots att det har varit en jobbig vecka.
Känndes skönt när jag vaknade förut iaf, att veta att jag slapp gå upp och
åka till helvetet.

Nu sitter jag i sängen iaf, nyduschad och grejer. Ska snart ta och sminka mig
och fixa håret och ta mig en sväng till bergvik eller något. Måste ha vita leggins
till nästa helg då jag konfirmerar mig. Den ni, känns också skönt att ha det över.

Gah, moster, hennes gubbe, kusin och mami hörs ända hit ifrån köket :o Dom tjafsar
en hel del märker jag. Så blir det alltid när dom är här, tycker jag iaf. Lite jobbigt
sådär. Menmen, det är min släkt i ett nötskal iaf. Herregud alltså ..

Nej, nu ska jag fixa mig lite. Sen sticka tror jag, om det slutar regna vill säga.
Men vi hörs ikväll eller något, Puss.

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: nej och jag förstår dig :|

2008-05-17 @ 15:59:12
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0