Måndag.

Förlåt för att jag inte bloggat något idag, men eftersom jag har haft
studiedag idag så har jag haft annat för mig. Eller ja, typ.

Vaknade strax efter 9, mami var också vaken då. Så vi satte oss ute
på balkongen och drack te och bara njöt av solen. Men ja, sen kom min
hemska huvudvärk tillbaks (har haft konstant huvudvärk typ i flera dar nu)
så jag orkade inte sitta kvar utan jag gick och la mig i sängen en stund
och kikade på tv.

Sen har jag försökt att plugga lite, har prov i matte imorron. Men typiskt mig att jag
glömde målpappret i skolan, så jag vet inte riktigt var det är jag ska kunna. Så jag
har bläddrat lite i boken i allafall, så får vi hoppas på det bästa imorron helt enkelt :)

Nej, nu ska jag ta och tvätta ett linne jag ska ha imorgon.
Bloggar lite senare eller något. Puss

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: ah, men det är skönt faktiskt :) men nu när sommarn närmar sig försöker jag vara ute lite med folket faktiskt! (:

2008-05-05 @ 21:56:56
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0