Måndag.


Humm .. Undrar om nån har hackat sig in på min blogg. För nu när jag skulle logga in
så funkade inte mitt lösenord :S Skickade efter ett nytt lösenord i allafall och nu funkade
det. Så jag ska ta och byta lösen, för man vet aldrig.

Menmen, måndag är det! Ny vecka, ny dag på praktiken. Ligger för tillfället i sängen
som jag alltid gör på morronen (a) Ska snart dra på mig kläder och sticka. Var jobbigt
att ta sig upp imorse vill jag säga, tryckte snooze säkert 10 ggr, haha. Sen somnade jag
bara och vaknade klockan 7. Rätt skönt att sova länge.

Nej, nu ska jag dra på mig kläder och så. Vi hörs i eftermiddag.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: men det är för att du är en plutt ;) haha snygg design förresten :)

2008-05-19 @ 16:24:45
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0