mummms!


Vart på bergvik en sväng med min syster när hon var på Hårcentret för att
göra avfärning på sitt hår. Trodde det skulle bli typ oranget eller något, men
till min besvikelse så blev det bara lite ljusare typ hennes orginalfärg eller något.

Efter det i allafall gick vi in på själva Obs, jag köpte godis (a) Sen var jag snäll och
bjöd henne på glass och så satt vi ute i solen och bara hade mysigt och snackade.

Sen när vi gick till bussen så vare typ en kvart tills den skulle komma, så vi satt
och snackade och så. Tills jag märkte att vid Maxi sålde dom jordgubbar. :) Kilade
dit och köpte 1 hg och satt där på trottoarkanten och smaskade i mig. Finns typ inga
kvar nu (a) hehe, men det var mums!

Nu har jag trååååkigt. Blev inte som planerat, as usual. Men jag har laddat hem filmen
Juno så jag ska kolla på den lite senare. Sen är det ju sommarkrysset som jag tänkte
kika på.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0