Mums!


Kom nyss hem från ica, och gissa vad jag köpte? Goooodis! Så nu är
jag glad, fick ju pengar av mami imorse innan hon drog, så blev lite godis
och en fanta exotic thrill <3  Mötte även Adam på vägen till ica, eller precis
utanför mig om jag ska va exakt. Så fick lite sällskap, babblade lite oså
tills jag skulle svänga ;P hehe!

Och nu har jag kopplat in högtalarna och basen till min lilla bärbara dator.
Har nog sprängt sönder högtalarna tror jag (a) Tror inte grannarna är så glada
när jag satt på balkongen förut var det en gubbe som bor ovanför mig som
kollade argt på mig. Men jag får spela musik, så han kan ju bara ta och vara tyst
tycker jag. Men så kan det gå när man bor på en gård där det i stort sett bara bor gamlingar.

Nej, nu ska jag faktiskt sätta mig på balkongen o grejer och sooola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0