nattinatt


Nu ligger jag och kollar på någon dokumentär på Svt, handlar om det som hände
i Amstetten ni vet han Josef Fritzl. Usch, tänk att ha suttit i den där källaren i 24 år?! ;o 
Det är helt sjukt, att ens egen far kan göra så. Han kan ju inte va riktigt frisk. Vill bara
slå sönder tvn pga honom. Blir så sur. Men samtidigt är det intressant, sen skriver jag
även en typ uppsats om det här på svenskan i skolan. Så det kan va bra att titta. Kan få
tips på vad jag kan nämna i den. 

Snart ska jag även sova. Är hur trött som helst. Klarar snart inte ha ögonen öppna, haha.
Ska bli sköönt att sova efter en lång dag. Ingen bättre imorgon, börjar 8.25 och slutar 16 ;| 

Nej, nu ska jag kolla klart på dokumentären & sova. 

Sov gott & dröm sött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0