Nattinatt!

Haha, kollade någon mer än mig på Var fan är mitt band?
Sjukt roligt alltså, jag höll på att garva ihjäl mig, och Uggla är cool!
Tro det eller ej, men jag diggar faktiskt han. Svårt att tro om mig egentligen.
Men ja, har lyssnat på han faktiskt sen jag var liten, och jag tröttnar aldrig ;o

Aja, tänkte bara kika in en snabbis och säga godnatt :) inte för att
jag ska sova, men slutbloggat för ikväll är det iaf. Tänkte kolla klart
på Berg flyttar in, sen blir det nog film och sen sova tror jag :)

Dröm sött.

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: Ja, jag var in på team sportia igår med mor min och de var de första skoparet vi såg. bara 399kr ;P helnice. Fast jag måste säga att de ser snyggare ut i verkligheten! :)

2008-05-03 @ 11:49:08
URL: http://sepesaman.blogg.se
Postat av: nadja - leijas mamma

svar; det får vi se då!

2008-05-03 @ 17:35:37
URL: http://nadja92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0