Ny design.


Som ni kanske ser har jag ny design, som jag hittade på snyggareblogg.se :)
Dock ändrade jag textstilen, haha det var lite roligt. Skulle först egentligen ändra färger
på den min syster gjorde till mig. Men det gick ju som det gick .. Försökte få det som det
var från början och sparade den koden istället, så får jag fixa och trixa med den nån dag.

Men den här va väl helt ok, eller vad säger ni? :)

Haha, jag skulle egentligen inte skriva något mer för kvällen. Men nu gjorde jag de ändå.
Ligger just nu och kollar på Bodyguard , med Whitney Houston. Jättebra film!

Måste egentligen sova nu, ska upp tidigt. Praktik en hel vecka till. Dör hellre än att
gå tillbaks. Hoppas att veckan går fort i allafall.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0