Ny piercing.


Ni kommer ihåg när jag berättade för er att jag skulle byta piercing på skin depp
men att dom inte hade nån tång just då? Det gör inget! Eftersom Nandi fick av kulan förut
på Pekås. Hon skruvade fast den igen, men inte så hårt. Så efter jag hade vart på stan
och så med mami så försökte jag. Tog lite tid att få av den, men det gick! Och jag bytte
piercing. Superfint blev det, och nu har jag en liten diamant och den är inte så stor precis
som jag vill ha den. Det enda jag tycker verkar lite wierd är att plattan i munnen nästan åker
in i läppen, eller är det bara jag som är konstig? ;P haha!

Kom nyss hem från Max iaf, alltså hamburgerresturangen, syrran jobbar så tänkte
köpa glass och så kunde hon kika. Tyvärr så hade hon fullt upp, men hon sa att hon
kanske skulle äta där när hon hade jobbat klart och i såfall skulle hon ringa så ska jag
åka dit så får hon kolla. Hoppas hon ska äta där!

Juste, när jag var på stan och så förut så blev det ett par pumps, leggins och bhband.
Måste ju ha diskreta sådana när jag har klänning på söndag.

Nu ska jag se ifall det är något bra på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0