Ny piercing.


Redovisningen idag gick jättebra. Behövde inte säga nånting i stort sett liksom.
Sen var det ju fika och grejer, men fanns bara smörgåstårta som jag och syrran
inte äter. Men mamma och chris käkade som hästar typ ;P Och när dom hämtade
sin tårta så fick jag en tidig konfirmationspresent av min syster (: En ny piercing, yay!
Med diamant och grejer. I love it. Är helt kär i den. Gick in på toan och försökte byta
men det gick inte, så hon ska med mig till skin deep imorron så ska jag byta :)

Var hos 'mormor' sen också. Inte min riktiga, men jag kallar henne mormor. Satt
där och snackade lite skit och skrattade och allt! Hon är för härlig alltså.

Var hemma strax efter 22 så jag la mig framför tvn en stund. Sen kom jag på att jag missat
sista delen av Andra avenyn, och det var ändå 1 timme idag. Så nu har jag legat och kollat på
det, superspännande! Längtar tills det börjar sända igen alltså, orkar inte hålla mig.

Borde sova nu egentligen eftersom jag har praktik imorron. Men jag vet inte om jag orkar.
Mår inte alls bra, sover dåligt och får i mig dåligt med näring vilket slutar med att jag mår illa,
är yr och svimmar. Får se hur jag mår imorron och grejer. Skulle kännas skönt att vila lite!

Ska försöka att fylla en flaska vatten nu, och ligga o dricka. Sen sova och
vakna imorron och bara hoppas att jag mår bättre. Annars blir jag nog hemma tror jag.

Men ni får sova gott, Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0