Nya kläder (:

Hejsan hoppsan!

Har varit mycket idag så har inte kunnat blogga något. Kom hem strax efter 16 från
praktiken, satt ute på balkongen och snackade massa skit med mami och typ tog
det lugnt eftersom jag har/hade grymt ont i fötterna.

Sen satt vi i köket och snackade, så kom min moster. Så har suttit i köket
och druckit te med mami och moster och snackat en massa oså. Jag och mami
har även vart iväg till ica och hämtat ett paket. Beställde några linnen som kom
idag. Jättefina är dom :) Om jag orkar kanske jag tar kort och lägger ut här, så får
ni se :)

Syrran ringde även förut, så hon ska med mig på onsdag och kolla på piercingsmycke.
Vill ju gärna byta innan konfirmationen, hoppas jag kan göra det. Vill ha en liten diamant
istället för den där kulan.

Nu ska jag in i duschen och sen kolla på tv. Får se om jag bloggar
något senare. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0