Nytt igen.

Har ny header och så igen som ni ser. Och ett stort tack till Elli 
som fixade den till mig. Den är jättefin och jag är supernöjd! :) 
Haha, kommer nog aldrig vilja byta igen. 


Vet ni hur duktig jag har vart nu på eftermiddagen eller? Jag har dammat, 
dammsugit och plockat här på rummet. Även vikt om alla mina kläder i 
garderoben och lagt det snyggt och allt. Jag blir nästan stolt över mig själv alltså.
Är inte riktigt klar då men, ska typ bädda om sängen och skura golvet men jag
tar det imorgon. 

Tänkte hoppa in i duschen nu och sedan fixa mig en kopp te och bara
ligga och mysa i sängen. Försöka plocka fram kläder tills imorron också. 
Så kan jag sova lite längre så jag slipper springa runt här hemma och leta .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0