Onsdag.

Godmorgon.

Egentligen skulle jag varit på praktiken nu, men jag orkar inte.Mår inte alls
bra. Tänkte messa Nandi vid 8 och säga det, men jag somnade och vaknade
typ runt 8 av att det ringde på dörren ;o haha, då vare Nandi :) Satt i soffan och
snackade med henne ett par minuter och hon bestämde sig för att åka hem hon
också. Det förstår jag, skulle inte heller vilja vara där själv.  

Så nu ligger jag och kollar på Vakna! med the voice. Tänkte pallra mig in i duschen.
Ska ju till skin deep senare, borde inte gå ut eftersom jag inte mår bra. Men jag vill
få in min nya piercing. Ska få tag i syrran också och se ifall jag kan möta henne lite
tidigare än 16.

Nej, nu ska jag duscha oså. Men vi hörs lite senare.

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: haha, eller hur :D

2008-05-21 @ 09:42:36
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0