Onsdag.


Finns egentligen inte så mycket att säga om denna dag, bara att den har vart
tråkig och jobbig. Min och Nandi's handledare Rasmus var aldrig på Pekås idag.
Och hon som skulle ta hand om oss under dagen, sa inte ett ord till oss. Hon sa
inte ens vad vi skulle göra. Så jag och Nandi tog tag i varorna som skulle plockas
upp och kylrummet. Brrrr, vad kallt det är där inne .. Efter ett tag har man seriöst ingen
känsel kvar, och det är inte så mysigt. Usch vad jag hatar de där rummet!

Sen har både jag och Nandi haft världens otursdag. Vi har tappat en hel del grejer i
golvet. Vissa av grejerna gick till och med sönder (a) haha, heja oss liksom. Men shit
vad vi har skrattat. (:

Nu ligger jag iaf i sängen, kollar på Made. Trots att det var två timmar sen jag slutade
har jag fortfarande ont i mina fötter och nacke. Det verkligen svider i min nacke, och
mina fötter. damn, jag orkar inte stå upp. Måste ta mig till duschen snart iaf, sen ska jag
ligga i sängen HELA kvällen och bara kolla på tvn och slappa.

Och jag orkar inte skriva mer nu. Vi hörs imorron istället :)

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: haha tack, jag kan väl nästan gissa mig fram till hur du tänkte. hur kan en sån liten blond blåögd svenne växa upp till en mörkhårig blatte ? :D haha

2008-05-14 @ 21:14:02
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0