Paket


Idag fick jag och N sluta tidigare från praktiken. Ju snabbare vi blev klara med
att plocka upp dom varor som fanns, desto snabbare fick vi sluta. Men vi tog lunch
ändå. Och då bjöd jag N på Max. Var en jätteful kille som kollade på oss där och han
satt och åt lökringar och försökte se sexig ut, det gick inte så bra men haha (a)
Kom tillbaks till Pekås och försökte jobba så snabbt som möjligt. Så jag slutade
redan 14.15 eller något sånt. Skönt som bara den. Sen sa även R att vi fick sluta tidigare
imorgon om vi jobbade bra så får köra järnet imorgon också ^^

När jag kom hem förut så hade det för en gångs skull kommit post till mig :o Det
var en lapp från Ica där det stog att jag har paket att hämta där. Misstänker att det
är konfirmationspresent från moster och mormor. Inte fel det. Ska snart iväg och hämta
det tänkte jag. Sen måste jag börja städa mitt rum. Haha!

Usch så nyfiken jag är på det där paketet. Så nu ska jag kila iväg och hämta det.

Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0