Plugg.

Slutade strax innan 13 idag. Blev ju lite tidigare eftersom vi hade hemkunskap
och vi gjorde kladdkaka. Vilket gick fort. God blev den också, fick med mig en bit
hem som jag tänkte sätta mig och smaska på strax (a)

Har faktiskt vart duktig och pluggat lite också. Satte mig på balkongen förut, med
musik och ett glas cola. Har skrivit klart min uppsats i svenskan som avgör vad jag
får för betyg i Svenska dårå. Sen har jag även börjat lite smått att plugga till ekonomi-
provet jag har på tisdag. Känner mig lite duktig sådär.

Tänkte gå på bio ikväll också, om någon känner för att hänga med vill säga.
Har ni tips på någon bra film?

Nu ska jag fortsätta lite smått med pluggandet.

Kommentarer
Postat av: frida bro(:

vadå är uppsatsen på österiket som avgör betyget?

;o

2008-05-31 @ 00:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0