Prov.

Kom hem för 10 min sen kanske. Hade matteprov idag, vilket gick helt okej. Var ju iofs
bara G-delen, och jag ska inte göra den andra delen så ja. Det bästa med provet var
att det bara tog 15 minuter kanske, så jag hann hem en sväng :)

Tur det! Tog på mig klackskorna idag, som är av skinn .. Snacka om att jag brännde
fötterna av mig. Så jag ska byta till mina ballerinaskor istället, blir nog skönare :)

Inte så pepp till att åka till kyrkan, har världens huvudvärk. Jag är fullt medveten om att
jag måste dricka mycket när det är varmt, men det gör jag ju såklart inte. Så jag sitter och
häller i mig vatten nu i stort sett och hoppas på att det kommer bli bättre.

Menmen, nu ska jag fixa lite. Sen sticka. Vi hörs kanske ikväll :)

Puss

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: ah skönt att vara ute nu när det är varmt :P
haha kyrka? är du konfirmand eller ?; P

2008-05-06 @ 15:46:23
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0