shopping ;s

Skolan idag var helt okej., Värme och allt :) Hade även ett oförberett prov i spanska.
Hörförståelsen gick inte att höra vad dom sa, men när vi började på läsförståelsen
märker vi snabbt att det var samma dialog som vi lyssnat på. Haha, bra Mariette!

Men det fick helt enkelt gå. Sen var det bara några få frågor typ 5 st. Svarade på 3. Gissade
i stort sett på alla dom frågor jag svarade på. Vissa ord var så svåra att förstå och vissa kunde
jag. Var ändå svårt att få ihop det. Men ett G blire nog i allfall! Nu har jag bara ekonomiprov
kvar som vi har nästa vecka. Så ska börja plugga nån dag nu. Får på det provet ska jag minst
ha ett Vg!

Har vart på bergvik också. Tänkte shoppa och så eftersom jag fick pengar igår. Men jag hittade
absolut ingenting som jag ville ha ;o Jag blir nästan sur, för när jag inte har pengar så hittar
jag massor, men när jag väl har pengar hittar jag ingenting ;o Så tänkte kika lite på stan imorgon
efter jag bytt till en längre stav på Skin deep.

Nu ska jag kolla klart på The hills osv, sen dusch och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0