Skin deep


Fick äntligen tag i min syster nu när hon loggade in på msn och hon slutar senast
14.20 då skulle hon bara till karlstad-stifthus eller vad hon sa och skriva på papper
angående lägenheten och så. Sen skulle hon ringa mig så kommer jag till skin deep
tidigare :) Ska försöka få med syster på stan en sväng också, ta en glass kanske och
softa i solen. Måst kolla på leggins till min konfirmationsklänning också, 4 dagar kvar bara.

Usch, börjar bli molnigt på himlen nu.. Hoppas det försvinner. Orkar inte byta om (a)
haha! Så nu får molnen försvinna tycker jag.

Nu ska jag kolla på Nya tider och kanske försöka äta något.

Hörs ikväll typ. Puss.

Kommentarer
Postat av: Elli

Hej, såg att du va eventuellt intresserad av en bloggdesign som jag gjort.
Vill du ha den?

2008-05-21 @ 18:19:37
URL: http://bellan85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0