Sluta tidigt.


Usch, fick utskällning idag igen! ;o trots att vi inte lät speciellt mycket. Jag och N tror att
det var Rasmus som hörde oss men skyllde på att det var en kund som klagat på oss.
Både jag och N blev jättesura på honom och typ vägrade snacka med han. Det slutade
med att vi gjorde det lilla han sa åt oss, sen satte vi oss ner och hade lite girltalk typ.
Till slut kom Rasmus och sa att vi inte var speciellt peppade idag, så vi fick gå hem.
Vilket var för en halvtimma sen, det var ganska skönt.

Nu ligger jag och lyssnar på musik och äter chilinötter! Det är nice.
Ska snart ta och byta om lite till familjefesten. Mami tyckte jag var knäpp som
skulle byta om till det, men mysigt och gå klädd i det jag jobbat i idag. Nej.
Funderar på att ta mina nya tuptop. Men jag vet inte, känns som det sitter konstigt
och ser dumt ut. Fast, kanske bara jag som tycker det? ;o

Nae, ska ta och leta fram nya kläder och så. Vi hörs kanske ikväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0