Söndag.

Jaha .. ja då var det värsta dagen på hela veckan.

Har vart vaken i nåra timmar faktiskt, men inte orkat blogga. Satt ute på balkongen
och tog det lugnt och nu har jag duschat och klätt på mig. Och för första gången i mitt
liv går jag i leggins och ett linne typ. Brukar inte vara något jag går i, men idag gör jag det.
Själv tycker jag det ser dumt ut, men det är kanske bara för att jag är ovan eller något.

Ska snart ta och föna håret oså också, sen gå ut och ta mig en promenix eller något.
Kanske sticka och köpa energidryck, haha (a) Nån som hänger på?

Tror inte grannarna i gången bredvid är så glada heller, då jag spelar musik som en dåre.
Laddade hem nån tranceskiva inatt som jag dunkat nu på morronen (a) En tant som var ute
och gick med sin katt i koppel såg inte så glad ut i allafall. ;P 

Nej, nu ska jag fixa mig lite sen dra ut. Pussss

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: okej, men om dom nu är så sköna så kan du skicka dom! min msn står ju redan! :)

2008-05-11 @ 12:33:04
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0