Söndag

Godmorgon!

Vaknade för inte så längesen, det var bra att jag vaknade tidigt idag eftersom jag
måste städa mitt rum. Inte det roligaste, men man måste ibland hehe. Så det ska
jag ägna min dag åt att göra. Kanske får be mami om lite hjälp för annars kommer
jag aldrig bli färdig med det idag eftersom jag tar paus hela tiden. Och jag hinner inte
städa under veckan och grejer, och om en vecka konfirmerar jag mig så måste få det
städat idag alltså.

Annars blir det inte så mycket idag faktiskt. Slappt mest, det är ju söndag. Måndag
imorgon, vilket betyder tillbaks till helvetet (praktiken). Jag vill inte! 

Nu ska jag faktiskt kolla på lite kläder (som jag alltid gör) innan jag städar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0