Spakväll!


Idag har jag varit jätteduktig. Städade mitt rum när jag kom hem från stan och nu är det
superfint. Skurade golvet till o med. Den ni ;) hehe. Sen kom även kusin andreas & kasper.
Kasper låg på soffan och var en törböll medans jag och Andreas delade på mamis säng
och kollade på tvn. Hjälpte även mami då att skala potatis, hela 6 kg. Helt själv! Damn så duktig.

Sen kom moster och Micke. Blev lite snack, sen drog vi till Don Peppino och käkade lite pizza
och snackade och hade mys.

Sen när jag och mami kom hem så har jag haft en liten spakväll faktiskt. Kört med hårinpackning
och massa sånna saker. Så nu känner jag mig fräsch efter att ha städat idag.

Nu tänkte jag ligga och mysa i sängen framför tvn. Har bestlutsångest, vet inte om jag ska
kolla på Eurovision song contest, eller American pie.. Humm , men det blir nog ESC (:

Sen blir det sängen, ska vara i kyrkan klockan 9 imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0