Stäääääda ,


Var nyss iväg och hämtade paketet på Ica som jag nämnde i förra inlägget.
Jag hade rätt, det var ifrån mormor. Fick 500 norska kronor, drygt 520 svenska
eller något sånt. Och det satt inte fel ska jag tala om för er!

Nu måste jag städa alltså. När jag gjorde det i söndags eller när det var så
gick ju dammsugaren sönder. Mami har lånat en av nån hon känner tydligen.
Och den får bara inte gå sönder nu alltså då blir jag galen. Ska försöka städa
lite nu i allafall. Sen får jag städa resten imorgon och så. Men jag har ingen ork
till att städa. Får dra igång lite musik så kanske det går, men jag vet att det slutar
med att jag går till datan och byter låt hela tiden och får inget gjort (a) typiskt mig!

Nej, nu ska jag för en gångs skulle ta och vara duktig.

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Elli

Såå vad tycks?

Är du nöjd? :D

2008-05-22 @ 19:33:30
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0