Tisdag.


Det här blir nog mitt första och sista inlägg för dagen faktiskt. Har ju praktik till
16 egentligen. Men jag måste sticka en timma tidigare då jag ska hem och byta
kläder och sånna saker. Eftersom det sen är sista konfaträffen idag. Mellan 16-18 som
vanligt. Men vid 18 börjar familjefest med redovisning av vad som hänt under året.
Och en av mina ledare sa att det lär hålla på till i allfall 20.30 nånting sånt. Så det är
full rulle hela dagen. Hur ska jag orka? Det är väl bara att bita ihop. Synd bara att det är sista
riktiga konfaträffen innan jag tar konfirmation. Trodde aldrig jag skulle säga det här, men trots
att jag inte känner så många i min grupp, så kommer jag sakna dom alla! Har umgåtts med dom
varje vecka sen förra året, och nu är det över. Nej, det är lite tråkigt det där. 

Borde egentligen fixa mig, är inte klar riktigt än. Men jag orkar inte, är så trött. Vaknade
5.10 imorse av att jag var törstig ;o Orkade inte gå upp så försökte somna om men det gick
verkligen inte. Sen när jag hade tagit mig ett glas vatten så tänkte jag lägga mig och kolla
på tvn en stund, men tror ni inte min tvskärm blir helt blå?! ;O Blev sur, och ingen kabel var
urdragen eller något. Så stängde av tvn och lyssnade på musik på mobilen, startade tvn
efter en timma typ, och nu funkar den äntligen. :)

Nej, nu måste jag kila. Men om ni har tur så kanske jag skriver ikväll.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0