Torsdag.


Godmorgon! Allt bra med er?

Gick upp nyss, eller jag ligger kvar i sängen. Har dragit på mig lite kläder och ska
strax fixa håret. Måste åka snart, eller ja .. om en halvtimma typ. Men jag orkar egentligen
inte jobba på Pekås idag. Har absolut inga krafter kvar. Och mina händer är helt förstörda.
Har massa skärsår och rivmärken efter kartonger och sånna saker. Svider som bara den.
När jag vaknade nu imorse så märkte jag att jag blödde på 3 av alla rivmärken ;o Och
det slutar inte blöda! Jag får panik, jag hatar blod.

Vill bara ligga hemma. och sova. Kan behövas. Men jag får se lite posstivit för imorgon efter
jobbet är det helg. Så äntligen! Den här veckan har vart grymt seg alltså. Jobbigt.

Nej, nu måste jag fixa mig oså. Vi hörs ikväll när jag kommer hem.

Ha en jättebra dag mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0