Trööööööööööööött.


Gaaah, min syster ringde för typ 20 minuter sen o sa att hon & Chris ska sova här ändå ;o
Och att dom tar bussen 22.50, vilket gör att dom är här 23. Sa det till mami som inte blev
sådär jätteglad och jag börjar bli trött och vill sooova.. Men jag måste låsa upp portdörren
åt dom osv.

Nu blir jag snart grinig, fick sms från Chris att dom kommer missa bussen för att han har
punka på sin cykel och att dom kommer komma 23.30. Men jag ska upp imorgon så jag
kan inte vara vaken hur länge som helst. Varför kan inte han skjutsa på syrrans cykel?

Snart lägger jag mig och sover ändå. Jag behöver sömn. Räcker med att jag sov dåligt
natten mellan fredag & lördag. Hoppas han kan skjutsa henne i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0