Trööött!

ja usch, vad trött jag är trots att jag sovit typ hel dagen. Men så blire för min del
när jag har mensvärk. Har inte kunnat stå på benen, ligger bara o skakar och svettas.
Känns som att jag vill spy också, trots att jag inte gjort det så äre inte så mys precis!
Så imorron ska mami ringa till ungdomsmottagningen åt mig så jag får tid där och
disskutera pstav eller något liknande, så det känns bra :)

Ligger just nu och bläddrar lite mellan Efterlyst och Humorgalan. Sen blir det
lite Insider, och film :) Håller på att ladda hem Snålvatten & jäkelskap, sjukt rolig
den filmen alltså :) Föresten, kan ni ge mig lite filmtips? kommer inte på några ^^

Nej, nu börjar det bli lite varmt så ska hämta mig ett glas dricka och sen
bara ligga o mysa här!

Vi hörs imorron. Sov gott osv, Puss

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra dag? :)

2008-05-01 @ 21:43:03
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0