Utskällning



Vet ni hur skönt väder det har vart här i Karlstad idag eller? Typiskt att det blev
sånt väder just idag när praktiken började igen. Men på lunchen hann jag och Nandi
sitta ute och dricka xray och äta Marabou daim. Supermysigt var det. Hoppas även
att det fina vädret håller i sig nu.

Och vet ni? Haha, jag och N fick världens utskällning idag när vi stog i mejeriet.
En tant öppnade ena dörren dit och verkligen stog och skrek på oss. Hon skrämde
nästan livet ur mig. Hon sa att vi väsnades för mycket ;s Så ja .. Fick väl lugna oss
lite (a) Fast .. Dagen slutade helt ok ändå för vi fick en varsin xray :) 

Juste, min syster var och kollade på en lägenhet förra veckan. Hon får svar idag
ifall hon får den! Måste smsa henne och se om hon hört något. Jag vet hur glad
hon skulle bli eftersom hon letat lägenhet såpass länge nu och allt. Sen är det ju bra
för mig, kan ju åka dit och käka när mami jobbar kväll (a) haha. Eller när jag bara inte
orkar vara i närheten av mami, hon kan bli lite jobbig. hehe.

Nu ska jag försöka smsa henne i allafall. Sen käka något.

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: 3 år yngre än mig :)

2008-05-19 @ 17:11:21
URL: http://sepesaman.blogg.se
Postat av: SAMAN

svar: haha, för mig är det :) 2 år max :)

2008-05-19 @ 18:59:45
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0