Världens sötaste mami.

Äntligen har grannen slutat spela sin radio. Skönt!

Förut när jag stog i duschen så hojtade mami till att hon skulle till Ica och handla lite.
Och när jag kom ur duschen så hade hon kommit hem då hade hon köpt rosor till mig.
Självklart till imorgon dårå, men det var sött. Sen så har hon fixat världens frukost med
ciabatta till mig så söt som hon är. Hon är allt bra hon!

Och nu håller jag på att fixa håret, ska platta luggen dra på mig lite mascara.
Orkar inte sminka mig speciellt mycket, sen ska jag i allfall käka frukost sen
tar jag nog bussen till stan, jag gillar inte min cykel den är läskig ;o

Så vi hörs lite senare eller något. Hoppas ni får en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0