Yaaay!

Min syster och hennes kille kom förut (: mami hade följt med dom och hämtat
syrrans balklänning då den ska vara här tills hennes bal är! Syrrans kille hjälpte mig
även med min dator, att installera senaste Flash playern, och rensade lite saker :)
Tack för det! Var superskönt för nu funkar allting, och youtube <3 haha, har vart helt hemskt
när jag inte kunnat kolla på alla sjuka videos där, men nu går det. Fyfan vad skönt, är superglad :)

Ligger även och kollar kläder på Gina's hemsida och H&M's, hittar massa fint. Ska
försöka flörta in mig hos mami litegranna nu (a) hehe!

Nae, nu ska faktiskt lägga mig och bläddra mellan Så ska det låta och Talang 2008.
Senare ikväll äre Vart fan är mitt band? Haha, ett måste. Uggla är riktigt ball liksom.

Men ha en supertrevlig fredag, ta hand om er sötisar :)

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just bloggning. Tänkte bara höra ifall du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara.

2008-05-02 @ 20:09:46
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0