Fredag.


Blev inget bloggande igår, orkade inte dra igång datorn på morgonen eftersom
jag hade såpass bråttom. Sen var jag stressad när jag kom hem. Under typ en timma
skulle jag duscha, äta och fixa mig och hela köret. Fick dock platta klart håret hos syrran
när jag kom dit. Sen skulle vi ta cykeln runt 18.20 till värmlandsoperan. Och så hittar
vi inte hennes cykel. Panik! Hon kom sen på att den stog vid Våxnäs C, så vi fick gå.
Hade jättebråttom då det känndes som att vi inte skulle hinna. Men det gjorde vi :)
Så vi var och kollade på Spring awakening igår, och jag blir bara mer och mer kär (a)

Idag är det fredag. Finally! Känns som en evighet sen det var helg. Börjar i allafall klockan 10
ska göra omprov i matte trots att jag fick G på provet i onsdags. Trots att jag har pluggat kan
jag ingenting. Och därför skiter jag i att hon kommer bli jättesur. Anyway, slutar 14.15 då ska jag
dra mig till syrran för vi ska dra till Infinity och köpa nytt piercingsmycke till mig :) Sen får jag se vad
som händer faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Genom nya gratissidan gratisdator.se kan du få gratis presentkort på Siba och Onoff bara genom att enkelt samla poäng. Perfekt nu mot jul:)Du kan också tävla om en dator. Passa på att bli medlem nu då sidan är ny. Klicka här för att bli medlem och få 50 poäng direkt:

http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=284



Ha en bra kväll:)

2008-11-23 @ 22:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0