Fredag.


Okejokej... Förlåt, igen. Jag fattar inte varför det blir såhär att jag säger
att jag ska blogga, men ändå inte gör det.. Kanske jag bör sluta blogga?
Nej, sluta helt och hållet vill jag inte.

Men ja, vad har hänt i veckan? Inte mycket. Hade prov i onsdags. Hej mitt
första Ig. Tro mig, det blir ett ig. Visste dock att jag skulle få ett ig. Så tog det
inte så hårt. Men det känns ju alltid surt, man vill inte behöva göra omprov.
Men har inte så många prov kvar. Endast två styckna. Så ska nog inte bli
några problem att klämma in ett omprov. Det märks.

Skönt att det är helg i allafall. Blir nog lugnt i helgen, lite plugg och
så måste jag städa mitt rum. Ser ut som ett bombnedslag, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0