Lördag


Godmorgonvaknade och gick upp för en sisådär 40 minuter sen.
Och nu ska jag börja platta håret och så. Ska till syrran om nån timme.
Blir inte så mycket firande. Kan inte vara där så länge, ska på fbk hockeynight
på Nöjesfabriken sen också.

Men ja, ska väl säga grattis och så i allafall. Sen har jag bjudit henne på
Spring awakening, fin present va? ;) Haha! Hon sa det dock själv, att det
kunde vara en present, så visst för mig liksom. Vem vill inte ha en biljett
till Spring awakening i födelsedagspresent? Skulle jag vilja ha :) Dock är
det inte inte förräns den 20e november, eller den 26e. Får se när vi bokar
biljetterna. Men vi ska gå i allafall. Ska bli skoj!

Men nu måste jag göra mig iordning, så hörs vi kanske sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0