Lördag.


Gårdagen var helt okej, lite jobbig kanske. Mami och jag bråkade, sen stack
hon för att hämta våran soda streamer som vi har köpt. Och då messade Sandra
mig och frågade om jag ville med på en fest. Tänkte först stanna hemma, men wtf
jag följde med. Skyndade mig att platta håret, byta kläder och sminka mig. Sen dra
iväg till stan. Och shit vad mycket folk. Fick reda på att ca 10-15 pers åkt med en buss
en halvtimma tidigare. Sen den bussen vi åkte med vart fullproppad. Och alla skulle på
samma fest. Sen fick dom även ringa in en extrabuss för det stog runt 10-15 pers till
på torget. Haha!

Hamnade typ, innan Molkom. Och var tvungna att gå hela 3 km för att komma hem till den
här killen. Jobbigt värre! Helt okej kväll ändå, roligt folk var dock nykter. Drack endast några
klunkar öl, som förövrigt är otroligt äckligt. Sen orkade vi inte ta 22-bussen hem. Och så insåg
vi senare att det inte gick någon buss förräns 02.27. Vi tänkte vänta tills då, men vi pallade inte.
Försökte fixa skjuts, och efter en timma eller något hade vi fixat det. Lite jobbig bilresa kanske.
Men den funkade. Sen hoppade vi av vid Våxnäs, alltså jag, Sandra, Jimmy & Ronja. Gick till
Statoil och köpte lite mat och sen tog dom bussen till Vålberg hem. 

Och idag är jag trött som bara den. Ska halvsova lite till, sen blir det lugnt ikväll.

Kommentarer
Postat av: GUINEVERE

Var med och tävla om TVÅ bloggdesigner, bli vinnare till en utav dem :)



http://bloggingbyguinevere.blogg.se/2008/december/utlottning-av-tva-bloggdesigner.html

2008-12-01 @ 19:44:50
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0