Måndag.



Dålig bloggare jag vart nu alltså.. Men jag kom inte in på bloggen igår,
i allafall inte då jag försökte. Sen hade jag fullt upp med så mycket annat.
Bland annat att plugga, ligger efter otrooligt mycket. Inte bra, måste skärpa
mig nu alltså. Sista året liksom.

Sitter hemma hos syrran nu och pluggar i allafall. Har allt fått lite gjort. Men har
ändå en del kvar. Men det fixar sig. Ska plugga så mycket som möjligt nu dom
närmaste dagarna. Ska göra mitt so prov på fredag. Så bestämde mig för att
läsa åtminstonde en timme om dagen på det. Får se hur det går  med den saken.

Nu bör jag dra mig hemåt, är hungrig. Sen måste jag till affären med mami. Är ensam
hemma mellan tis-ons så måste köpa hem lite mat så jag får i mig något. Men vi hörs
lite senare. Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0