Måndag.

 
Godmorgon, pigg och glad trots att det är måndag morgon. Försov mig inte ens
som jag alltid brukar. Nejdå, jag vaknade när klockan pep. Det var ju bra att jag för
en gångs skull är uppe i tid. Men istället har jag legat i sängen i en timma och kollat
på tvn och slöat. Men nu ska jag dra mig upp.

Kallt som tusan ute, så får dra på mig ordentligt med kläder, jag som fryser typ..
hela tiden. Sen får jag försöka fjäska för mami så hon kör mig till skolan och jag
slipper gå. Min cykel som funkar någorlunda nu, har råkat ut för punka. Eller någon
idiot här på området har seriöst skärt i däcket. Moget! Det gjorde mig sur igår alltså..
 
Nej, nu ska jag fixa mig. Slutar runt 14.20 har dock massage 13.00, kanske drar
hem efter det. Eller nej, då ska jag med min syster till stan och vara intygsgivare
eller vad det heter på banken. Den ni! Ha en finfin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0