Måndag.


Vilken härlig dag det har varit, trots skolan. Matten imorse gick superbra.
Ligger nu före planeringen, mycket före om jag ska vara ärlig. Men nu ska
jag ligga före, jag ska klara minst ett VG på provet till det kapitlet.

Var på massage idag också, och det är så härligt. Bara få ligga där och
slappna av och bara vila. Inte behöva stressa som jag gör. Det hjälper verkligen.
Jag blir mer lugn av massagen, och det kan behövas. Jag pratade även med min
skolsköterska, och hon tyckte det var bra att jag börjar sköta skolan bättre. Sen
ska jag väl prata med rektorn om att få dra ner några timmar på skolan, och plugga
mer hemma. Kanske går lättare för mig att få saker gjort när jag sitter i lugn och ro.

Nog om det. Imorgon är det i allafall sovmorgon till 9.25. Har två lektioner typ, till 11.10
Sen håltimme till 14.40. Skön dag. Sen blir det massa plugg, har SO prov på onsdag.

Ska börja plugga nu faktiskt, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0