Massage imorgon.


Sådär ja, nu är jag hemma. Eller har varit det en stund. Jobbigt och kallt att
gå hem. Men jag känner mig samtidigt duktig, en början till träning i allafall.
Efter nyår ska jag och syrran börja på Friskis&svettis, dom har ju dans där, så vi
ska testa på det. Var meningen vi skulle det nu, men vi tänkte att det är lika bra vi
börjar efter nyår. Man äter ju så otroligt mycket onyttigt under jul och december
över huvudtaget. Så då känns det inte som nån ide att träna nu.

Fick med mig externa hårddisken hem också, med One tree hill, säsong 1-5
även 9 avsnitt på säsong 6. Nu ska jag alltså nörda sönder OTH med andra ord :)

Borde dock sova nu, skola imorgon. Sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0