Söndag.


Jag har verkligen inte orkat blogga något under veckan som gått.
Har inte haft en enda tanke på den, känns skönt att bara få rå om sig
själv litegrann. Dock har det väl kanske inte gått speciellt bra då det
vat mycket bråk i familjen och så. Eller, kanske inte borde kalla dom
min familj. En familj beter sig inte som dom gör..

Idag är det även en otroligt jobbig dag för min del. Fars dag. Jag vill också
ha en pappa att fira. Jag kommer ihåg när jag var yngre, när man alltid var
så nervös över om han skulle tycka om det han fick eller inte. Och när han alltid
sken upp som en sol, och kramade om en. Jag saknar alla dom kramar man
fick, eller när man kröp upp i hans famn där man kännde sig trygg..

Nej... Ska försöka att inte deppa ihop nu. Istället måste jag plugga.
Sen drar jag nog till min syster när hon vaknat, för jag orkar inte vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0