Söndag.


Då var den meningslösa dagen här... Min kusin ville ha med mig till stan, men
jag fick berätta för han som inte går i skolan eller nånting så är söndagar inte till
för att gå på stan. Inte för mig i allafall. Söndagar för mig är till för att sova/slappa,
plugga och städa om det behövs. Och idag behövs det att städa.

När jag har städat och duschat ska jag dra mig till syrran, ska förmodligen färga
håret på henne. Stackarn tonade håret för nån månad sen och missade en röd fläck.
Syns dock inte så mycket, men ändå. Ska försöka hjälpa henne med det. Passar bra
att jag har fått färga håret på henne, och lära mig lite innan jag börjar på frisörlinjen.
Jag hoppas, hoppas att jag tar mig in där. Anyway, ska även låna hennes externa hårddisk
med massa säsonger av One tree hill, i allafall säsong 1-4 vet jag att det är.

Nu ska jag fortsätta att städa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0