Tisdag.


Godmorgon, sovit gott? Har sovit helt okej själv, dock skulle det
inte sitta fel med nån timmes sömn till alltså.. Men det får gå.

Hade hoppats på att det var jämn vecka den här veckan. För vi har nämligen
bild bara varannan vecka på tisdagarna, och vi har det dom udda veckorna.
Och självklart är det en udda vecka. Vilket betyder att jag går mellan 8-16
idag. Jag tror verkligen skolan vill ta livet av en.

Sen ska Nandi sova hos mig inatt. Min mamma och moster ska iväg, och
kommer hem imorgon kväll eller något. Det lär bara betyda en sak, att va vaken
hela natten. Vi kommer verkligen skratta så vi inte kan sova. Haha! Det blir skoj.
Men nu ska jag vila innan jag sticker till skolan.




Världens bästa Nandi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0