Bättre än vad jag förväntat mig


Har inte blivit något bloggande idag. Har varit i skolan och så, sen efter skolan
och musikalen drog jag hem till min syster. Blev att följa med dom till stan, och det
blev lite shopping. Kom hem med två par jeans, en top, en tröja och en klänning/tunika.
Den ska jag dock lämna tillbaks imorgon, stramade åt vid armarna och så.

Ja, musikalen idag då. Mycket mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara.
Musikal är inte min grej riktigt. Men ja, bland det bästa jag sett. Så det var inte
sista gången jag såg den. Två dagar under nästa vecka har dom sänkt priset.
Kostar bara 50 kr då. Så, nån av dom två dagarna ska jag gå med Anna och
Nandi. Sen kanske min syster och hennes kille ska med, det märks helt enkelt.

Nu ska jag kolla på tvn, och bara ta det lugnt. Ska snart sova. Är supertrött.
Imorgon är det några enstaka lektioner, sen höstlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0