Bra gjort!


Städningen idag har väl gått sådär. Fått lite gjort i allafall och tar resten
imorgon förmodligen.

Runt 16-tiden stack jag till Pekås för att möta upp Nandi och ge henne
biljetterna. Där träffade vi även på en kompis till henne, som även går på
skolan. Stog och snackade tills vi bestämde oss för att dra till Lidl, där dom
har världens godaste energidryck. Sen tillbaks till Pekås. Gick in där och skulle
värma oss då det var såpass kallt ute. Haha, väl där inne satt vi vid drickbackarna
och Nandi fipplade med en flaska. Och rätt som det var gick den sönder. Haha.
Gud vi höll på att dö av skratt. Så vi skyndade oss ut.

Påväg ut träffade vi Adam också :) Inte sett den killen på länge. Men det
var trevligt. Trots att vi bara stog och skrattade och var allmänt flummiga.

Ja, sen helt enkelt blev det för kallt så vi alla drog hem. Tog mig en dusch
och sen har jag bara legat här i sängen. Och nu kollar jag på efterlyst.

Och nu orkar jag inte skriva mer. Men vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0