Fredag.


Wiho, om ett par timmar är det helg! Börjar skolan om 1½ timme.
Då har jag prov direkt, därför pluggar jag nu på glosorna och läser
igenom texterna.

Sovit som en stock inatt, hade svårt att dra mig upp när mami väckte mig.
Så .. jag somnade om och vaknade för 20 minuter sen haha. Inte bra.
Men jag orkar inte göra mig iordning speciellt mycket. Så därför ägnar jag
mer tid åt provet.

Vet ni? En sak som jag hatar är att dom alltid sätter proven samtidigt. Så jag
har 1-2 prov i veckan i en sisådär 5 veckor kanske. Det känns inte alls kul.
Jag klarar inte att plugga på två prov samtidigt, blir för mycket för mitt huvud.
Så det är lite sämst att jag hade prov i onsdags, idag och sen på tisdag. Sen
har ´jag inga mer prov på 1½ vecka. Härligt!

Nej, ska nog göra mig iordning och plugga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0