I've missed you.



Fick sms förut, och gissa vem det var ifrån? Jo, från DoNetworks. Där jag lämnade in min dator
i måndags. Där det stog att den var klar! Vet ni hur glad jag blev, för jag har verkligen saknat den.
Haha, tro det eller ej. Men jag orkar inte med mammas dator för den är sämst. Så jag har verkligen
saknat min lilla pärla.

Annars då .. Har haft en dålig dag helt enkelt. Tjafsade i stort sett med min spanskalärare.
För han tvingar mig typ att gå kvar i spanskan trots att jag vill byta. Han pressar mig för mycket,
vilket gör att det blir för mycket för mig och jag bryter bara ihop. Min svenskalärare höll såklart
med honom, alla lärare håller väl ihop? Men vid lunchen så kom min mentor, och skulle ändå ge
mig en lapp så jag tog ett litet snack med honom. Och han höll helt med mig, tack! Så han skulle
ta ett snack med min spanskalärare. Hoppas det blir någon ändring, annars byter jag verkligen.

Så nu orkar jag helt enkelt inte skriva mer. Är på dåligt humör, så vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0