Jag orkar inte ...

.. hålla ögonen öppna snart.

Shit vad trött jag är. Brukar aldrig vara trött vid den här tidpunkten. Men idag är
jag, ganska så bra egentligen. Då är jag inte vaken halva natten, och så får jag
många timmars sömn.

Börjar 8.15 imorgon. Med hemkunksap. Har missat den flera ggr nu. Inte bra ..
Och dom har tydligen skrivit jättemycket, fick även reda på idag att jag har prov
i det dagen efter So-provet om två veckor. Jag fattar inte riktigt att dom lägger alla
prov samtidigt, vad tänker dom med? Kan dom inte sprida ut det litegrann i allafall.
Jag menar, jag lär mig ingenting på att ha två prov i veckan, då måste jag stressplugga
för att kunna allt. Så nej, det tycker jag absolut inte om.

Nu ska jag kolla på Generation fett, och sova. Jag kommer inte orka kolla
10 minuter ens, jag kommer somna direkt jag stänger av datorn. Men ni får
sova gott, och dröm sött så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0